vrijdag 29 mei 2015

Stuiter on date

Nou is mijn vrouwtje al 5000 km rond gereden .. Moet ze vandaag naar huis gebracht worden met de goudekoets.  Zitten we om half 10 start klaar on te vertrekken rijden we weg en nog geen km verder likt het wel of we in een hobbel paard zitten.. De bus heeft er geen zin in.. Dus wij als een hobbelpaard over de weg terug naar koen. Daar heeft ze de wegenwacht gebeld en weer komt er een vent ons vrouwtje helpen tenminste dat was de bedoeling. Maar hij kon de motor storing niet uitlezen. En ook de garages in de buurt konden weinig of geen belofte doen dat de bus voor het werkend gemaakt zou worden. Dus werd de gouden koets voor mevrouw besteld.. Dus werden wij met bus en al erop gereden en kregen we een lift naar huis. En ons vrouwtje zat natuurlijk als d'r koningin voorin.. Ze doet er ook alles aan om thuis gebracht te worden. Maar dat was helemaal niet de bedoeling want ik moest op date. We zijn om 11 uur vertrokken met de koets en om 14:00 waren we eindelijk bij de garage . Die had geen leenauto waar we met ze drieën in konden. Hij zou nu kijken of de bus morge vroeg klaar kon zijn.. Natuurlijk heb ik weer eens een date gooit de bus alles weer in het honderd ... Gaat zeker veel om met leo's 😝. Dus toen we thuis waren ging het vrouwtje even de post halen bij de buurvrouw. En die schat bood ons haar auto aan zodat ik naar me date kon. Dus hup om 16:00 zijn we in de auto gezet en weer een ritje van uiteindelijk 4 uur . Ben ik gearriveerd bij me date. De heerlijke vlaai van koen was ook verongelukt tijdens  de rit in de koets maar hij smaakte er niet minder om hoor koen bedankt 👍. Ze vind me wel leuk en ik haar ook maar ik mag er nog niet op klimmen van der want dan doet ze nog een beetje lelijk. Maar ik als echte vent laat me daar niet door afschrikken hoor.. Maar blijf een heer😝 dus ik heb de komende dagen wat leuks te doen.. Een vrouw versieren... Ja tis een uitdaging maar ze zal vallen voor mij geweldige stuiter charme 😍 jullie horen me snel weer... Yoehoeeeeee ❤️

Geen opmerkingen: