donderdag 28 mei 2015

On tour dag 8

Zo voorlopig de laatste relaxe dag zit erop .. Morgen moeten er een paar aan de bak. Ik niet hoor ik ben niet van dat getrut aan me. Ik ben de bouwvakker onder de Leo's laat mij maar waterwerk en voetballen dan ben ik meer in me hum. Dus werden er vandaag een paar onderhanden genomen en show klaar gemaakt . Ik werd wel geborsteld maar ik hoefde niet schoon te blijven 😉. We zijn vandaag ook weer lekker wezen wandelen en natuurlijk moest vrouwtje weer spelen met der telefoon. En selfie's maken met ons en ik was de knapste vandaag. Weet ik natuurlijk allang heb ik geen show voor nodig.  Vanmiddag begon de zon weer goed te schijnen en natuurlijk moest vrouwtje weer met de bakkes de zon in.. Der beentjes blijven drama 🍼. En natuurlijk weer met zo'n papiertje doktertje.. Tja soms is het net een echt wijf 😜 ik heb net Koen even geholpen en laten zien hoe je een tablet bedient en gelijk schoonmaakt . Gewoon je tong gebruiken 😂😝 mare nu ga ik bank hangen ga morgen bij de trutjes kijken voor jullie en zal een verslag doen hoe ze het gedaan hebben . Tot morgen .. Stuiter


    Hallo vrouwtje ben je al wakker ?

     Djabie
     Lovie
    Stuiter 




  






























Geen opmerkingen: