maandag 29 april 2013

Love Story Dalton & Lizz

Zondag was mijn vrouwtje een tas aan het pakken..
Maar het was niet mijn speur tas..
Maar toen ze klaar was gebeurde er niet veel...
 en ik maar wachten in de tuin.
want er ging wat gebeuren..


Rond kwart voor twaalf ging de telefoon.
na het telefoontje kwam mijn vrouwtje ineens in actie.
De spullen werden in de auto gezet.
alles afgesloten en hup de dames mee de auto in en daar gingen we dan.
Na een paar tussen stops stopte we als laatste in poortvliet.
Daar gingen de meiden Eska en Bieke eruit.
En ik mocht gezellig met mijn vrouwtje op stap.

Waar we heen gingen geen idee, want voor speuren was het te laat.
Na ruim 2 1/2 uur in de auto arriveerde we op plaats van bestemming.
nadat mijn vrouwtje der koffie op had ging de auto open.

Ik moest eerst eens kijken waar ik in vredesnaam was.
Dus ik bleef eerst maar eens in de auto

WAAR BEN IK?

DEZE PLEK KEN IK NIET

IS HET VEILIG?

Toen ik de auto uit kwam wilde ik me eerst even orienteren..
Maar daar kreeg ik niet heel veel tijd voor..
Ineens kwam Lizz aangerent..die ken ik nog..
de leuke dame die me op kwam zoeken bij het speuren.

HEY DALTON

SPELEN??

EUH...

JA KOM OP

VIND JOUW WEL ERG LEUK!!


Mijn vrouwtje heeft ook nog een klein filmpje gemaakt..


Na een korte maar kennismaking werd hebben wij onze liefde naar elkaar overgedragen

Na een koppeling van 10 min. zijn we naar binnen gegaan..
En konden we even bijkomen van ons spetterde kennismaking

IK WEET VAN NIKS..

BEN ER MOE VAN...

KOST VEEL ENERGIE..
EEN MAN VERSIEREN...

We hebben de avond en de nacht rustig door gebracht..maar s'morgens om 7:15
was het wel weer tijd voor de liefde..
tenminste dat vonden Lizz en Ik


GAAT DIE DEUR NOG OPEN VANDAAG??

Eindelijk na het ontbijt en de koffie..
kwam er eindelijk actie in mijn vrouwtje..
het was ondertussen ook al minder hard aan het regenen..
Maar daar kijken wij niet naar..
hop hop..  wij willen naar buiten


Hey lizz..

Pak me dan..

Kom Dalton

Zo moet het.. 

Ik heb wel aan me vrouwtje duidelijk gemaakt dat we net als gisteren geen hulp nodig hadden.
elke keer als ze minder dan een meter of 10 bij ons in de buurt kwam 
keek ik der alleen maar even aan van..Ja wat mot je..
Ga maar weg hoor kan het wel zonder jouw.
En weer was het nu zo gepiept..

Overdracht van de Liefde

Na 15 min. gekoppeld te hebben gestaan zijn we lekker binnen gaan slapen
En nu gaan we Pootjes en duimpjes draaien
over 4 weken word er een echo gemaakt..
Dan weten we of Lizz en Dalton hun liefde is bezegeld met puppies.
Meer info over Lizz vind je op 


Dikke Berepoot Dalton...


De liefde heeft bij marinushof ook in de lucht gehangen


















1 opmerking:

Fedor zei

Wat een heerlijke omgeving voor een liefdeskoppeltje :-). Pootjes en duimen gaan hier op volle toeren draaien.

Poot Fedor en Ivar en knuffel van ons