zondag 19 augustus 2012

De zomer

Afgelopen week heb ik foto's gekregen van Bruno zijn vakantie in Drenthe.
En hij heeft zich prima vermaakt..en gedragen hihihi




Flame logeert bij de stuiterballen omdat bolke loops is.
Flame, Bieke, Eska en Dalton vinden de warmte van dit weekend helemaal niks aan.
Overdags liggen ze binnen en s'nachts is de tuin van hun.
Gisterenavond heb ik de paar plantjes die in me tuin / oerwoud staan
flink wat water gegeven..
Dat vond Flame helemaal geweldig...want de grond is lekker koel daar,
de zon staat er niet zo lang ..dus prima plek voor een kuil te graven in de koele grond
en daar lekker te gaan liggen om af te koelen..
Met andere woorden:
DAAAAAG PLANTJES!!!!


Plantjes????...heb ik niet gezien hier...


1 opmerking:

bruno zei

ja hoor,ik heb een super vakantie gehad.moest op sommige momenten wel vast aan een lange lijn want er waren heel veel koijntjes om mee te spelen maar van de parkopzichter mochten er geen honden los liggen.pfff ik doe toch niks!!
Nu lig ik veel binnen met een ventilator voor me, de haren in de wind en dan is het nog redelijk uit te houden,veel te heet buiten.
knuffel Bruno