maandag 16 april 2012

HET ROZE KLEEDJE

Gisteren ben ik met mijn vrouwtje en vriend naar de show in Antwerpen geweest..
Ik vond het weer super leuk om mee te gaan.
Daar aangekomen moesten we een stukje lopen naar de ingang..
Daar binnen gekomen ging mijn vrouwtje het boekje  halen..en ze kreeg een Kleedje als presentje..
En dat kleedje was roze...!!!

Mijn vrouwtje legde kleedje op de grond zodat ik daar op kon liggen..
Maar je denk toch niet dat ik als stoere vent op een Roze kleedje ga liggen...
Dus hij lag daar mooi voor de sier...

Ik werd gekeurd en kreeg een zeer goed..
het commentaar van de keurmeester was:

Een goede leonbeger hoofd en expressie,
goed botwerk en mooie rechte poten
een goed vlot gangwerk en een mooie rechte rug..


De keuringen van de leo's was weer een heel show..
de mensen daar konden de keurmeester niet echt volgen
Haar manier van keuren riepen bij de mensen allemaal vraagtekens op

Na de keuring was mijn vrouwtje even wat inkopen wezen doen..
en ze had voor mij ook wat lekkers meegenomen..
Maar dat heb ik eerst tien minuten moeten bestuderen of het werkelijk wel om op te eten was..

Maar mijn vrouwtje had het weer op dat Roze kleedje gelegd..
nee ook niet met eten ben ik te paaien om daar op te gaan liggen..
Dus ging ik naast dat kleedje liggen...en keek naar en hoopte dat het lekkers van het kleedje af rolde..
Maar nee hoor...en ik vertikte het om van dat kleedje af te gaan halen..

Uiteindelijk heb mijn vrouwtje het aan me gegeven...
En toen heb ik het lekker op liggen smullen..

Maar thuisgekomen...zag ik tot me grote schrik dat ze dat kleedje ook nog mee naar huis heeft genomen
Nou ik ga daar echt niet op liggen...Roze!!!  pffff
IK BEN EEN STOERE VENT HOOR...
Dus dames leef je er op uit ..mij niet gezien
Zeg nou zelf....Dat is toch geen kleur voor een vent

Stoere berepoot Dalton

4 opmerkingen:

elianne zei

wahaaaaaaaaaaaa.....geweldig om te lezen.....

Fedor zei

He broer

Groot gelijk hoor, roze.......dat is niet voor stoere leo's zoals wij.

Poot van je broer

Fellow zei

vast een restpartij die ze ergens goedkoop op de kop hebben getikt.... roze.... iedere zichzelf respecterende Leoreu zou precies gedaan hebben zoals jij hoor Dalton... wij zijn trots op je man!!
Fellow en Dweezil

bruno zei

Nou Dalton,op een roze kleedje liggen zou ik denk ik ook niet zo snel doen, maar als er iets lekkers op ligt dan had ik er toch 1 poot opgezet.
ook maar 1 hoor? hi hi

knuf Bruno