zondag 22 april 2012

DOGSHOW GOES

Gisteren mocht ik Pauchan weer mee met mijn vrouwtje en jochem naar de hondenshow in goes.
dat was voor ons een thuis wedstrijd. Daar aangekomen kwam ik bram ( kindje van eska en Dalton) tegen op de parkeerplaats. Die was wel gegroeid . de laatste keer dat ik hem heb gezien was hij nog een puppie.
We zijn toen naar binnen gegaan en een mooi plekje uitgezocht om te gaan zitten.  Rond een uur of negen kwam ook Ivar ook een  kindje van eska en dalton bij ons zitten.

En ik moest natuurlijk iedereen begroeten op de manier zoals ik dat het beste te kan. Lomp en vol enthousiasme en voor de volle 100%. Nadat de baasjes genoeg koffie op hadden en ik de uitlaaatplaats genoeg gezien had waren we eindelijk rond kwart voor 1 aan de beurt.

Ivar en bram mochten als eerste de ring in. Ze stonden in totaal met 3 in de ring. voor bram en zijn vrouwtje was het hun eerste show..en wat deden ze het geweldig..Ook Ivar en zijn vrouwtje deden het geweldig en liet iedereen op de show horen dat zijn ook zijn baasje mee was...

bram en ivar

bram

bram

ivar

ivar





Uiteindelijk werd Bram 2 met een veel belovend en Ivar 1 met een veel belovend. De vrouwtjes van hun waren beretrots. en wij natuurlijk ook.
Na dat ik nog  even moest wachten was het eindelijk mijn beurt..
Ik stond met 4 andere honden in de ring. Ook ik deed het heel goed..de keurmeester vond mijn been lengte wat kort ..hahaha..kan er prima mee in je nek springen ..en ook vond ze me in stand wat lui..lui !? ik stond er relaxet bij hahaha..maar al met werd ik tweede met een uitmuntend..mijn vrouwtje was weer beretrots.










Nadat ik klaar was moet Ivar nog een keer de ring in om te lopen voor beste Pup.
En dat werd hij...helemaal te gek!!!


Nu moest hij de erering in.
Ondertussen gingen we nog even naar buiten tot Ivar aan de beurt was.



bram lag lekker bij te komen en bleef om zijn broer te supporte


ik hield samen met mijn broer fedor onze spullen in de gaten

Ivar staat hier in de voorkeuring van de erering



En ja Ivar behoorde bij de laatste 6 puppies van de show.
Het was voor ons een zeer geslaagde dag ..
wij zijn leotrots naar huis gegaan met onze vrouwtjes en baasjes..






1 opmerking:

Fellow zei

Broer... wat ben je toch een knapperd! Een beetje lui?? Nou iedereen die jou kent weet dat je allesbehalve lui bent, volgens mij paste je je gewoon aan de keurmeester aan! Geef hem/haar de volgende keer maar de beruchte Pauchan knuffel.
Mooie resultaten voor de Gardian Angel mannen!
Fellow en Dweezil