woensdag 6 juli 2011

------------------------DALTON EN ESKA------------------------

Vandaag was het eindelijk zover..
we mochten voor de echo met eska.
het blijft altijd spannend want echt zien konden we het niet.

Om vier uur hadden we een afspraak.
maar werd natuurlijk later..pff
eindelijk kwam de dierenarts.
hij voelde maar zei niks..
en ik stond van nou..kom op met die echo..
nadat de gel op de buik was gelegd ging hij kijken..
Hij zei ik denk dat ik wat zie..
en ik dacht nog ik denk??
is het ja of nee..
en ineens daar zaten ze ..kijk 2 tegelijk.
Daarna hebben we er nog meer gezien
ik was helemaal heppie de peppie natuurlijk.
Snel daarna moeders gebeld want die was niet mee...
we kijken er echt naar uit.
Het word de 4de generatie




Filmpje ECHO

4 opmerkingen:

van Marinushof zei

Jippie wij wensen Eska een goede zwangerschap en een mooi gezond nestje.

Fellow zei

Wat een goed nieuws!!!! Ik heb het filmpje van de echo eens goed bekeken... dat worden vast hele mooie puppers!! Geef je Dalton en Eska een hele grote knuffel van ons? En natuurlijk ook een knuffel aan de andere stuiterballetjes....
Liefs van Wouter, Margreeth en natuurlijk ook van Fellow, Vledder en Kwabbus.

Ps: Je vroeg om mooie actie foto's van Fellow... we hebben pas een andere computer en krijgen het nog niet voor elkaar om de foto's op de blog te plaatsen. Hieraan wordt gewerkt!

bruno zei

super goed nieuws, gefeliciteerd en dat eska een mooie zwangerschap mag hebben.
tot op de beschuit met muisjes want we komen ze wel bewonderen hoor?
gr van ons uit valkenswaard en een bereknuffel van bruno

Fedor zei

Geweldig nieuws. Benieuwd of ze op mijn oom (en dus ook op mij hahahaha) gaan lijken. Ik en mijn baasjes komen zeker op kraamvisite om de puppies te bewonderen en te knuffelen. Nu mag jij alle stuiterballen een knuffel geven.

Knuffel van Fedor en van mijn baasjes