maandag 30 mei 2011

Slaap Pootje Slaap

Zo gisteren na weer een lange dag was het na het opruimen van de show spullen en nog even voor de buis hangen ..Tijd om te gaan slapen..
Ik lag net heerlijk en was bijna weg...

Begint Dalton ineens te schreeuwen..
Ik als de sodemieter naar hem toe..licht aan..Zit hij in de kamer met zijn pootje omhoog..en de boel bij elkaar te schreeuwen.
Meneer wilde er niet op staan. Ik hem neergelegd...Ik mochter gewoon aan zitten, kon ook niks vinden of er iets in zijn pootje zat..

maar hij bleef schreeuwen en vond zijn eigen zo zielig..
Onder tussen was de hele bende leo's ook al komen kijken bij de zweedse schreeuwer.

Pauchan begon hem gelijk te troosten, bieke keek mij aan van doe er eens wat aan. En jadzia kwam om de hoek kijken van wie stoort mij hier in mijn nacht rust!!!!

Na hem voor de tweede keer onderzocht te hebben en nog steeds niks kon vinden...
Maar hij wel bleef schreeuwen ..
De hele buurt moet hem gehoort hebben geloof ik..
heb ik hem weer laten liggen ..
Na een paar minuten was het ook weer voorbij..

hij stond weer, en had weer tijd voor gekkigheid.
En ik dacht..pfff idioot..schrik me het laserus van je..
wat blijkt ..hij had een slapend pootje..
Hij ligt er ook altijd fraai bij
En hij heeft altijd wat bijzonders hihihih

En Dalton is er een die is blij voor de volle 100%,
 Doet gek voor de volle 100%,
moppert voor de volle 100%
Maar ook als hij zielig/pijn heeft Laat hij het voor de volle 100% horen..

Dat weet de buurt nu ook en IK!!
Maar het blijft een lieve zweedse knuffelbeer

2 opmerkingen:

Fedor zei

Een slapend pootje is ook een vervelend rot gevoel. Ik geef oom Dalton dus groot gelijk :-)

Poot (niet slapend) van Fedor

Fellow zei

Geweldig, wat een LEO! Geef hem maar een 100% gemeende knuffel!