zondag 27 maart 2011

LUXEMBURG

Zo wij werden wreed in onze rust verstoord om 4:45 door ons vrouwtje der telefoon...wij deden onze koppen omhoog en keken dachten wat is dit voor actie..weet ze niet hoelaat het is en wij hebben weekend..
Maar nee hoor..ze was vast beraden...was van alles aan het doen, koffie zetten de out of bed look aan het herstellen..en was met één van onze show tassen aan het  slepen..dus toen wisten we dat we naar een show gingen. We werden in de auto gedaan en toen is onze rit begonnen. We hebben nog een pit stop gemaakt om onze grote fan Sandra op te halen. Die hebben we eerst even goed begroet waardoor waarschijnlijk de hele buurt wist dat wij er waren.. Na een kwartier hebben we toch nog even een heel verhaal afgestoken om zeker te weten dat we echt niet toch naar het bos gingen..Want het was tenslotte zaterdag. Maar nee we gingen veel verder..Onderweg hebben we nog een plas pauze gehad.

Rond kwart voor negen kwamen we aan in luxemburg, Daar was het drama om te parkeren..Maar vrouwtje heeft het toch voor elkaar gekregen en was nog dicht bij de ingang . Nou wij waren er klaar voor..voor de ingang moesten we nog wel lang wachten..pffff.. en er zaten allemaal honden aan onze kont en er waren loopse dames in de beurt dus dat was wel erg uitdagend voor ons..Maar we hebben ons wel gedragen. Een maal binnen was het al vol en veel lawaai van blaffende honden. We zijn eerst bij de een ring gaan zitten vlak bij die van ons. Maar het was zo druk..en zoveel lawaai en er liepen veel mensen en honden langs ons. en de een was nog gespannerde dan de ander. Dus uit eindelijk besloten sandra en ons vrouwtje dat we lekker buiten gingen zitten..En dat was een hele verandeming voor ons allemaal. Het weer was geweldig, zonnetje scheen en er waren toch nog 40 honden voor ons dus hadden we de tijd. Om lekker van onze rust te genieten.

Na lekker ruim een uurtje buiten gezeten te hebben zijn we naar binnen gegaan en op een andere plek gaan zitten. Uiteindelijk waren we dan aan de beurt. Ik pauchan mocht als eertse..Ik stond met nog 4 mannen in de ring. De keuring ging goed. En ik had er veel plezier in met mijn vrouwtje.





Hier zei vrouwtje dat ik het goed had gedaan

En Natuurlijk was ik blij. ik werd eerste

Ik behaalde dus de eerste plaats met een uitmuntend..
We kregen een rood kaartje want we mochten de erering in..
Want was dus ook de besten mannelijke jeugd-reu geworden..
Zo nu pauchan even was uitgespeeld was ik Dalton aan de beurt.
Ik stond met 3 mannen in mijn klasse.
Ik ben wat rustiger als pauchan in de ring.
Maar pauchan heeft zich buiten de ring ook goed gedragen want Sandra heeft nu ook wat foto's van mij kunnen maken.






Ik werd hier derde met een uitmntend..Dus mijn vrouwtje was ook weer trots op mij.
Nadat alle mannen gekeurt waren mocht ik Pauchan nog de ring in om te lopen voor beste man van de leo's. Daar werd ik tweede.. Nadat we de ring uit waren en weer bij onze plek waren en met Carinne in gesprek waren en ze ons ook wat bruikbare tips heeft gegeven. Want ons vrouwtje weet ook nog niet hoe het overal werkt op shows dat kan nog wel eens verschillen. Ook toen werd het vrouwte duidelijk dat ik Paucan weer een titel had gehaald. Dus dat was een hele leuke verassing


rond een uur of vier was het tijd voor de erering. Dat werd ook een ererondje.
Daarna hebben we onze prijsjes nog opgehaald. en ik kreeg een mooie medaile met mijn titel erop.
Ik dalton kreeg oo ee mooie medaille met mijn behaalde resultaat erop
I

Daarna waren we moe en afgedraaid. We waren blij dat we naar huis konden.
Want in al die drukte en al die honden zijn ze niet allemaal even lief. En baasjes niet altijd opletten wat hun hond doet. En wij af en toe duidelijk maken dat we dat gedrag niet leuk vinden. En dan vinden mensen dat gek dat we af en toe van ons afsnauwen.. Nou wij niet..
Als die mensen naar de markt gaan en iedereen aan hun zit en over je heen gaat lopen of op je rug klimt slaan ze toch ook van hun af?
Nadat ons vrouwtje en sandra nog geshopt hebben en o.a. heerlijke koekjes mee hebben genomen. 
Zijn we naar de auto gegaan
Daar zijn we gaan liggen en hebben de hele rit liggen slapen.
We heben een beregezellige dag gehad en vonden het heel leuk dat sandra weer met ons mee was.
Het was een geslaagde dag...Maar dat zijn ze altijd met ons leo's hihihi
Berepoot van Dalton en Paucan


1 opmerking:

Fellow zei

He Kanjers, dat zijn (weer) goede berichten! Van harte gefeliciteerd!
Fellow