zaterdag 27 november 2010

winner 2010.....dubbel feest

Vandaag was weer een dag om naar de show te gaan.
en we gingen vandaag naar de amsterdamse winner..
Dalton en ik waren weer van de partij..onze grote vriendin sandra ging vandaag ook met ons mee..voor support .
we waren er lekker op tijd. Na even te hebben moeten wachten was het dan zover..
Het feest kon beginnen!!




Dit was mijn rapport:

13 mnd Uitmuntend type, Mooie hoogte lengte verhouding in het lichaam, goede jeugd beharing, compl. schaargebit, goed gevormd hoofd, goede schedel, mooie stop, uitmuntend masker, uitmuntend donkere ogen, mooie oor, goede boven belijning, voldoende voorborst en diepte, uitmuntend beenwerk, Goede croupe, korrekte staart, goed zijprofiel, mooi gesloten voeten, Loopt met goede drive met de staart iets boven de ruglijn, Levendige hond.

1 Uitmuntend    jeugd CAC  en Jeugd winner 2010

Vandaag haalde ik  ( pauchan ) mijn derde 1 uitmuntend..
ik ben nu nederlands jeugd-kampioen en behaalde ook nog de titel jeugd-winner 2010
Dus ik heb er vandaag 2 titels op mijn naam gezet vandaag...Daar ben ik wel trots op..



Omdat ik ( pauchan nog buiten de ring aan het feesten was , en mijn baas zocht ..heeft sandra geen foto's van Dalton zijn show kunnen maken. ( Sorry dalton) Maar mijn grote vriend heeft het ook super gedaan zien zijn rapport:

Dalton:

29 maanden, compl. schaargebit, Middelgrote reu, mooie beharing structuur en kleur, kan nog mannelijker worden, middelzwaar beenwerk, mooi reuen hoofd, uitmuntend masker, mooie donkere ogen, goed aangezette oren, uitmuntend boven belijning, licht hellend kruis, voldoende voorborst, goede hoogte lengte verhoudingen in lichaam, voldoende gehoekt voor en achter, tikkeltje los in de ellebogen, staat goed in stand, goede voeten, loopt met goede stuwing, mag in de voorhand wat vaster.
Uitmuntend 3

ONS WEEKEND KAN NIET MEER STUK !!!
EN NU NAGENIETEN

5 opmerkingen:

Fedor zei

Hey broer

Gaat lekker zo zeg! Maareh beetje overdreven hoor om 2 titels op 1 dag te halen, uitslover :-). Nee super hoor. Ben trots op je!~En op Dalton natuurlijk ook. Die heeft ook weer een mooi rapport.

Poot van je broer

bruno zei

Zeg Broer,is jou prijzenkast wel groot genoeg? Anders moet het vrouwtje toch een grotere kopen,past er allemaal niet meer in zo.Gefeliciteerd kei goed gedaan.Natuurlijk ook voor Dalton,die zit toch ook steeds in de prijzen,echte Leo's hé!
poot van Bruno

Fellow zei

He knapperd, gefeliciteerd voor de zoveelste keer!! Ik ben trots op je en ook op Dalton natuurlijk. Nu niet naast je pootjes gaan lopen he....ga je nu ook naar Crufts?
Prachtig om op de slide-show te zien dat je bovenal een speelse Leo bent die samen met je vrouwtje plezier heeft in de ring.
Heel veel knuffels van ons allemaal hier en een supermega lebber van jouw trotse broer Fellow

Raf zei

Woaw Pauchan, dikke proficiat hoor!

En wat een geweldig rapport!

Enjoy!

Dikke knuffel

Rafd & Faro

Ria zei

Hoi Chantal,

Wat hebben jouw honden een geweldige prestatie geleverd op de Winner.
Van harte gefeliciteerd.
Je mag echt heel erg trots op Pauchan en Dalton zijn.

Een grote lik van Silver en natuurlijk ook van Cartouche.

groetjes, Ria