zondag 20 december 2009

WIT WEEKEND

Zaterdag zijn we lekker gaan wandelen met zijn alle..
Het had toch nog een beetje gesneeuwd..
dus dikke pret met zijn alle





















Zondag hebben we eerst gezongen voor jadzia want die is vandaag 8 jaar geworden..en zus helkie natuurlijk ook..
Bieke heeft ook laten zien dat ze nog steeds heel behendig is
ze kwam ff boven buurten..
Daarna ben ik pauchan naar Opa geweest..
Dat is best gezellig rond te banjeren in een bejaardenhuis...
en al die kroeltjes te krijgen..
en opa had een leuke vogeltje. en die leeft nog hoor

Daarna zijn we nog even naar de kerstmarkt geweest..
En al die mensen dat is erg gezellig..
Iedereen die maar wat tegen me zei of naar me wees daar ging ik wel ff
heen om te knuffelen..
Na dit avontuur zijn we naar huis gegaan en daar heb ik lekker gegeten en ben ik gaan slapen...

Jadzia, bieke, Eska en Dalton zijn toen ik thuis ben gekomen lekker gaan wandelen met het vrouwtje..
en ook die hebben genoten van het witte spul..
Na het eten zijn we rond een uur of 3 weer vertrokken naar zeeland
en we waren om 6 uur thuis..we hebben niet zo heel veel last gehad van het mooie winter weer..


Pootjes van ons alle

Geen opmerkingen: